О ЧЁМ ГОВОРЯТ? 43

ЗМІ: Кум Путіна купив два провідні українські телеканали

Телеканали «112.Україна» та NewsOne змінили власника. Про це повідомляють українські ЗМІ.

СИТУАЦІЯ. За даними джерел видання «Вести», новим власником телеканалів став Віктор Медведчук.

Цю інформацію підтверджує співрозмовник інтернет-газети «Страна», уточнюючи, що нові господарі «112.Україна» та NewsOne встановили заборону на згадування в ефірах представників «Опозиційного блоку»: Юрія Бойка, Бориса Колесникова, Вадима Новінського й Олександра Вілкула.

ДУМКА. Політолог Дмитро Корнійчук вважає подібну інформацію фейком.

«Це новий тренд по дискредитації опозиційних ЗМІ? Мовляв, усі, хто критикує владу, робить це за власний кошт Кремля та агент Путіна?», – написав він у Фейсбуці.

Раніше EtCetera писав про те, що Путін знову погрожує Україні

Поделиться

Залишити коментар

Увійти через соціальний аккаунт

Читайте на ETCETERA

Самое важное — в одном письме. Новости, реформы, аналитика — коротко и по сути.

Подпишись, чтобы быть в курсе.

Узнавай всё самое интересное первым — следи за нашими новостями в соцсетях

Спасибо, я уже с вами