Скандал: український телеканал «приєднав» Крим до Росії

Телеканал NewsOne позапланово перевірять через появу в ефірі карти з російським Кримом. Про це повідомила Нацрада з питань телебачення і радіомовлення.

КОНТЕКСТ. У Нацраді розповіли, що інцидент стався 7 листопада цього року. У програмі «Ранок з NewsOne» о 9:53 в прямому ефірі показали карту Європи, на якій Україна була зображена без Криму. Водночас сам півострів був того ж кольору, що і Росія.

КАРТУ демонстрували в контексті розмови про «Північний потік-2». Ведучий NewsOne назвав її графікою, що відображає позиції Європи як «найбільшого торгового партнера-покупця». При цьому ніяких посилань на джерела не вказав.

РЕАКЦІЯ. Розміщення на українському ТБ подібних матеріалів порушує закон, заявили в Нацраді. Тому регулятор влаштує позапланову ревізію компанії ТОВ «Новини 24 години», якій належить канал NewsOne.

ДО РЕЧІ, за даними ЗМІ, керівником NewsOne вкінці літа став Андрій Портнов – перший заступник голови Адміністрації Президента часів Януковича. Проте усіма правами на телеканал володіє екс-регіонал Євген Мураєв, який буде балотуватися в парламент у 2019-му у складі партії «НАШІ».

Поделиться
Висловити своє враження
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Залишити коментар

Увійти через соціальний аккаунт
опитування

Найважливіше — в одному листі. Новини, реформи, аналітика — коротко і по суті.

Підпишись, щоб бути в курсі.

Дізнавайся все найцікавіше першим — слідкуй за нашими новинами у соцмережах

Дякую, я вже з вами