Парадокс: «радикали» збагатили канали, проти яких підтримали санкції

Телеканали NewsOne і 112.Україна отримали гроші від «Радикальної партії» за послуги з рекламування політсили. Про це повідомляє Комітет виборців України.

ФАКТ. Протягом липня-вересня партія Олега Ляшка витратила на рекламу на ТБ три мільйони гривень.

З них 900 тисяч бюджетних гривень отримав телеканал 112.Україна за «розміщення інформаційного відеоматеріалу в ефірі». Стільки ж отримав NewsOne «за розміщення інформаційних роликів в ефірі».

ДУМКА. У КВУ здивовані співпрацею «радикалів» з даними ЗМІ.

«З одного боку, «Радикальна партія» підтримує санкції проти «112» каналу і NewsOne, звинувачуючи їх у російській пропаганді. З іншого боку, за місяць до голосування в Раді перераховує цим каналам значні суми коштів за розміщення рекламних роликів, що виглядає, м’яко кажучи, нелогічно», – підкреслив голова КВУ Олексій Кошель.

При цьому він уточнив, що йдеться про гроші з держбюджету, які виділяються на фінансування партій.

Поделиться
Висловити своє враження
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Залишити коментар

Увійти через соціальний аккаунт
опитування

Найважливіше — в одному листі. Новини, реформи, аналітика — коротко і по суті.

Підпишись, щоб бути в курсі.

Дізнавайся все найцікавіше першим — слідкуй за нашими новинами у соцмережах

Дякую, я вже з вами